ساخت متا تگ

ابزار بهینه سازی سایت
ابزارهای سئو

ساخت متا تگ

عنوان سایت
توضیحات سایت
کلیدواژه های سایت (جدا کردن با کاما)
اجازه ایندکس کردن به ربات ها؟
اجازه دسترسی ربات ها به همه لینک ها؟
سایت چه نوع محتوایی نمایش میدهد؟
زبان اصلی سایت شما چیست؟

(متا تگ های اختیاری)

موتورهای جستجو باید بعد از این تعداد روز دوباره از سایت بازدید کنند     روز.


نویسنده:



ابزارهای سئو

درباره ساخت متا تگ

متا تگ ها مهمترین اطلاعاتی هستند که از صفحه در اختیار ربات های جستجوگر قرار می گیرند. این متا تگ ها شامل مواردی مانند عنوان صفحه، توضیحات صفحه، کلمات کلیدی، زبان صفحه، نویسنده مطالب، نحوه دسترسی ربات ها و موارد دیگری می شود که در این میان تعدادی از این متا تگ ها حیاتی هستند.

  • شاید مهمترین متاتگ هر صفحه همان عنوان صفحه باشد که در تگ title قرار میگیرد. این عنوان اولین چیزیست که هم موتورهای جستجو و هم کاربران برای اولین بار از صفحه شما دریافت می کنند. این قسمت بر انتخاب کاربر و همچنین رتبه دادن موتورهای جستجو بسیار تاثیرگذار است و در مرحله اول باید دقت نمود که همه صفحات یک تگ عنوان یکتا داشته باشند و هم اینکه در آن از کلمات کلیدی و پر جستجو استفاده نمود.
  • دومین متاتگ پرکاربرد، متا تگ Description  یا همان توضیحات هست که مانند عنوان از اهمیت بسیاری برخوردار است و شما در آن می توانید در مورد محتوای صفحه مورد نظر به اختصار توضیح دهید.
  • متا تگ کلمات کلیدی درست است که از سال 2009 به گفته گوگل دیگر توسط ربات های آن ایندکس نمی شود ولی توسط سایر ربات ها مانند بینگ ایندکس می گردد و نمی توان آن را فراموش کرد. در این قسمت می بایست بهترین کلمات و عبارات مرتبط با موضوع نوشته را وارد نمایید.
  • یکی از خطرناک ترین متا تگ ها، متاتگ های مرتبط با اجازه دسترسی ربات های جستجوگر است که به شما قویا توصیه میکنیم اگر آشنایی با این موضوع ندارید و یا الزامی برای عدم ایندکس صفحه وجود ندارد، هر 2 گزینه را بر روی بله قرار دهید.

سایر متا تگ های موجود در این قسمت و یا حتی متاتگ های مازاد اهمیت خاصی برای موتورهای جستجو ندارند! در ضمن فراموش نکنید که یکی از بهترین کارها آنالیز متاتگ های رقبا و به دست آوردن کلمات کلیدی و عناوین خوب از صفحات سایت های آنهاست.


بررسی وضعیت سئو سایت
بررسی وضعیت سئو سایت